Cei care au zburat pana acum cu avionul tin minte uscaciunea, presiunea suparatoare si oboseala de dupa numai doua ore de calatorie. Toate vor deveni o amintire dupa ce vom inlocui aluminiul cu fibra de carbon, folosita deja cu succes in formula unu sau in armata. 

Ca sa transformi ideea in proiect si apoi sa o executi ai nevoie de ingineri.  Cand vine vorba de cablaje speciale, te poti baza cu succes si pe romani.

O echipa a Stirilor ProTV a mers intr-o vizita sa il cunoasca pe unul dintre inginerii romani de top de la Boeing

Unul dintre cei 1.000 de ingineri de la Boeing se numeste Corneliu Michaels. Dupa 16 ani la Boeing, Corneliu vorbeste despre Boeing 787 ca despre copilul sau. Un avion care uimeste la fiecare aparitie si ne va defini viitorul.  Este prima aeronava de linie construita din materiale compozite, o tehnologie rezervata pana acum zonei militare sau spatiale.  Fuselajul din fibra de carbon nu mai are nevoie de nituri si este lipit din piese produse pe trei continente. Corneliu conduce una dintre echipele de ingineri care se ocupa de tot ce este electric si electronic in avion.  Insasi uzina este un record.

Cititi intreg articolul, dar si alte povesti ale romanilor de succes pe www.stirileprotv.ro