Discutiile despre Cupa Mondiala masurate intre 12 si 29 iunie au implicat peste 220 de milioane de persoane si un miliard de interactiuni, potrivit datelor furnizate de Facebook. Avand in vedere ca aceasta competitie va continua pentru inca doua saptamani, campionatul va inregistra noi recorduri in randul celor mai mari evenimente social media din istorie.

"Oamenii au conversatii pe Facebook despre meciurile urmarite, la o scara fara precedent pana acum", a declarat Nick Grudin, directorul de parteneriate al companiei Facebook, potrivit Mediafax. "Pe langa faptul ca partajeaza informatii si se conecteaza cu prietenii, oamenii se angajeaza in discutii cu mass-media si cu alte voci publice de care sunt interesati", a mai spus acesta.

Oamenii folosesc reteaua de socializare Facebook pentru a comenta lucrurile pe care le vizioneaza in direct, o interactiune sociala care ar putea deveni o sursa de venituri din publicitate pentru companie.

Recordul inregistrat de Facebook a fost posibil datorita cresterii utilizarii telefoanelor mobile inteligente. Sapte din zece utilizatori din intreaga lume se conecteaza la reteaua de socializare prin intermediul dispozitivelor mobile.

De asemenea, este vorba despre apetitul pentru fotbal manifestat de oameni. Prima saptamana a Cupei Mondiale 2014 a inregistrat un numar de 459 de milioane de interactiuni pe Facebook, mai mult decat cele de anul acesta de la Super Bowl (finala campionatului de fotbal american), Jocurile Olimpice de Iarna de la Soci si gala premiilor Oscar impreuna.

Totodata, sambata, peste 31 de milioane de persoane au publicat peste 75 de milioane de statusuri, "like-uri" si comentarii despre victoria Braziliei in fata echipei din Chile, care a propulsat nationala gazdei CM 2014 in sferturile de finala. Facebook, cea mai mare retea de socializare din lume, are in prezent 1,3 miliarde de utilizatori.