Anunturile publicitare ale GM pe aplicatiile mobile si site-ul Facebook vor promova automobilul subcompact Chevrolet Sonic, a anuntat grupul american.

Facebook a introdus noi instrumente si servicii pentru atragerea utilizatorilor si implicit a furnizorilor de publicitate.

Decizia GM din luna mai a anului trecut de a renunta la publicitatea pe Facebook a provocat temeri investitorilor ca si alte companii mari vor proceda la fel. Revenirea General Motors scoate in evidenta eforturile directorului general al Facebook, Mark Zuckerberg, de a atrage companiile sa se promoveze pe serviciile mobile.

"Am discutat permanent cu GM in ultimele 12 luni si suntem incantati ca a revenit la promovarea pe Facebook", a declarat Adam Isserlis, purtator de cuvant al Facebook.

Compania a lansat serviciul de publicitate mobila in martie 2012, pentru a profita de numarul tot mai mare al utilizatorilor care ii acceseaza aplicatiile prin dispozitive wireless. Peste 60% din cei 1,1 miliarde de membri folosesc serviciul Facebook prin internmediul smartphone-urilor si tabletelor.

La sfarsitul trimestrului al patrulea al anului trecut, 23% din veniturile din publicitate ale Facebook erau obtinute prin aplicatii mobile, fata de 14% in trimestrul al treilea.

Totusi, Facebook este in urma Google, care ar putea atrage 57% din piata americana a publicitatii mobile, pana in 2015, potrivit EMarketer. Decizia GM "arata un lucru: Nimeni nu poate ignora Facebook", a spus Thilo Koslowski, analist la compania de analiza a pietei Gartner.

In 2011, GM a cheltuit 10 milioane de dolari pentru publicitatea pe Facebook, a declarat anul trecut o sursa apropiata situatiei.