Spre deosebire de magazinele obisnuite, cel al grupului Google propune vizitatorilor si clientilor o serie de activitati inedite, permitandu-le sa testeze telefoane si tablete Android, laptopuri Chromebook si alte produse. 

Magazinul londonez, amenajat intr-o incinta administrata de Currys PC World, prezinta si cateva asemanari cu multe magazine Apple, intrucat produsele sunt expuse pe rafturi, iar angajatii sunt intotdeauna in apropiere, dispusi sa ofere clientilor toate informatiile de care acestia au nevoie. 

In noul magazin Google, care si-a deschis portile pentru public miercuri, clientii vor putea sa foloseasca un ecran urias denumit "Portal" pentru a "zbura" deasupra oricaror regiuni de pe Glob.  Ei vor putea sa se ghideze in aceasta calatorie virtuala cu ajutorul unei tablete si al aplicatiei Google Earth. 

Clientii vor putea sa isi exprime si abilitatile artistice pe "Doodle Wall", un perete pe care spray-urile digitale pot fi utilizate pentru a crea diverse logouri Google si alte tipuri de desene. 

Instalandu-se intr-un Chromecast Pod, vizitatorii pot sa vizioneze filme din platforma online Google Play Movie si videoclipuri de pe YouTube prin intermediul unui gadget Chromecast care converteste orice televizor intr-un smart set. 

Pot de asemenea sa testeze cele mai noi modele de tablete si ceasuri inteligente. Multe dintre acestea sunt produse din gama Android Wear, precum Moto 360 si LG Gwatch R. 

In viitorul apropiat, Google va organiza in mod regulat cursuri care ii vor invata pe participanti ce trebuie sa faca pentru a ramane protejati in spatiul online, cum functioneaza diverse produse si ii vor ajuta sa inteleaga felul in care dispozitive diferite colaboreaza intre ele pentru a oferi clientilor un stil de viata mai bun si mai conectat. 

Cursurile "Virtual Space Camps" ii vor invata pe copii notiunile de baza din domeniul programarii informatice, iar profesorii care predau aceasta disciplina scolara sunt invitati sa participe la evenimentele ce vor fi organizate in cadrul conceptului "Open House", care ii vor ajuta sa ramana la curent cu toate lucrurile noi ce apar in domeniul dispozitivelor educationale gratuite. 

Google depune eforturi considerabile in ultima perioada pentru a atrage noi segmente de clienti, inclusiv copii, pentru care a lansat o serie de produse noi, precum jucaria View-Master, realizata in colaborare cu grupul Mattel. Acea jucarie populara retro poate fi operata in combinatie cu un smartphone si o aplicatie care ii este dedicata si va fi pusa in vanzare in Statele Unite in a doua jumatate a acestui an.

Google a anuntat recent ca intentioneaza sa scoata pe piata versiuni accesibile pentru copii ale unor produse celebre ale sale, precum Chrome, YouTube si Search, pe care le va lansa in acest an.