Veniturile totale au crescut cu 18,9% in 2014, la 66 de miliarde de dolari fata de 55,5 miliarde de dolari in 2013, in conditiile in care cea mai mare parte a acestora a fost reprezentata de publicitate.

Anul trecut, publicitatea a generat 59 de miliarde de dolari, in urcare fata de 50,5 miliarde de dolari in 2013.  In acelasi timp, cheltuielile au avansat de la 40,1 miliarde de dolari in 2013 la 49,5 miliarde de dolari anul trecut, in conditiile in care Google investeste in domenii precum furnizarea de servicii de Internet, sisteme digitale de plata sau dezvoltarea automobilelor fara sofer. 

La nivelul T4, profitul a crescut cu 41%, la 4,8 miliarde de dolari de la 3,4 miliarde de dolari in perioada corespunzatoare din 2013.

Excluzand unele cheltuieli, Google a raportat un castig mediu pe actiune de 6,88 de dolari, sub estimarile analistilor, care au anticipat un castig de 7,12 dolari pe actiune, conform FactSet, potrivit The Wall Street Journal. 

Google a inregistrat venituri in urcare cu 15% in T2, de la 15,7 miliarde de dolari la 18,1 miliarde de dolari.  Patrick Pichette, directorul financiar al Google, a declarat ca aprecierea dolarului a condus la reducerea veniturilor din perioada octombrie-decembrie cu peste 400 de milioane de dolari. 

Titlurile Google au crescut cu 2% in sedinta extinsa de tranzactionare, in urma publicarii rezultatelor financiare. Actiunile companiei americane au scazut cu 9% anul trecut.  Google a avut anul trecut o cota de 40,5% din piata de publicitate pe platformele mobile, in scpdere de la 46,6% in 2013, potrivit firmei de cercetare eMarketer.

Piata de publicitate pe platformele mobile este evaluata la 40 de miliarde de dolari.