Si-a dat seama repede ca nu prea are subiecte din viata personala despre care sa scrie in fiecare zi, asa ca a inceput sa imparta celor care il urmareau pe reteaua de microblogging diverse informatii gasite pe internet. Si se pare ca a avut o presimtire in legatura cu acest lucru.

“In 2011 am decis sa postez sapte zile din sapte, 24 de ore din 24, cate un tweet la fiecare 15 minute”, spune Sanchez. Si asa s-a nascut UberFacts. In 2012 avea deja 200.000 de urmaritori, inclusiv nume cunoscute, precum Paris Hilton si Khloe Kardashian.

Nu a durat mult pana cand o companie de publicitate online l-a contactat. “M-au ajutat sa-mi dau seama cum as putea face bani cu UberFacts, creand galerii foto si distribuind linkuri. Imediat dupa am inceput sa castig 600-800 de dolari pe saptamana si nu-mi venea sa cred”, a explicat Sanchez.

In prezent, contul de Twitter al lui Sanchez are 9,4 milioane de urmaritori. Pagina de Facebook are 1,27 milioane de like-uri, iar contul de Instagram, peste 450.000 de fani.

De pe urma tuturor acestor clienti care consuma ceea ce posteaza el, Kris Sanchez castiga jumatate de milion de dolari pe an din publicitatea pe care clinetii o cumpara pe UberFacts. Recent a lansat si o aplicatie UberFacts, cu care estimeaza ca va castiga 60.000 de dolari pe

De curand, tanarul a angajat doua persoane sa-l ajute sa caute informatiile pe care s ale distribuie si sa programeze postarile zilnice. In general, posteaza intre doua si patru tweet-uri pe ora.

Anul trecut, BuzzFeed l-a criticat pe Sanchez, pentru ca distribuie continut cu semnul intrebarii sau chiar fals. Tanarul se apara spunand ca are cel putin doua surse pentru fiecare informatie pe care o posteaza, dar recunoaste ca mai apar si informatii eronate: “Uneori mai facem si greseli. Alteori, site-urile de pe care luam informatiile mai fac greseli.”

In prezent, tanarul se ocupa in continuare de dezvoltarea paginilor sale pe retelele de socializare, dar isi doreste sa aiba o emisiune TV sau sa scrie o carte. “N-am crezut niciodata ca asta va fi jobul meu full-time. Mi-a placut intotdeauna sa distrez oamenii, iar daca aceste postari ii fac pe oameni sa gandesca, atunci mi-am atins scopul”, a mai spus Kris Sanchez, pentru Business Insider.

Sursa foto: www.businessinsider.com