Astfel, 26% din cei 8.600 de adolescenti intervievati prefera Twitter, iar numai 23% utilizeaza reteaua Facebook si Instagram.

Studiul realizat de Piper Jaffray la inceputul anului arata ca 30-33% dintre adolescentii americani preferau atunci sa foloseasca Facebook in detrimentul Twitter. 

Twitter, Facebook si Instagram sunt cele mai utilizate platforme sociale de catre tinerii americani, doar 4% dintre ei preferand site-ul pentru bloguri Tumblr, iar 3%, reteaua sociala Google+. 

Totusi, "in ciuda preferintei adolescentilor pentru alte retele, continuam sa credem ca Facebook va oferi in lunile urmatoare surse de finantare suplimentare, datorita serviciilor video si Instagram", a declarat Gene Munster, expert al bancii Piper Jaffray. 

Twitter, care are 218 milioane de utilizatori in intreaga lume, estimeaza ca va fi cotat in curand la Bursa. Cu operatiuni de aproximativ un miliard de dolari, compania urmareste sa evite greselile comise de marele sau rival Facebook anul trecut, cand s-a confruntat cu probleme tehnice si o cadere vertiginoasa a cotatiilor la Bursa.