Tranzactia va permite cumpararea automata de reclame pe Twitter si va mari spectrul parteneriatelor cu firmele de media, potrivit FT.

Reteaua de socializare urmeaza sa fie listata la bursa, dar inainte de asta, reprezentantii sai si-au propus sa lucreze indeaproape cu televiziunile si sa dezvolte o serie de servicii pentru e-commerce. “Mobilul este in mod evident cheia pentru Twitter, dar si pentru platforma noastra publicitara”, a precizat Kevin Weil, vicepresedintele Twitter, preluat de cotidianul Financial Times. Weil sustine ca achizitionarea reclamelor in timp real imbunatateste targetarea si relevanta, atat pentru branduri, cat si pentru utilizatori.

EMarketer estimeaza ca Twitter va obtine peste 300 milioane de dolari din platforma mobila in 2013, adica mai mult de jumatate din castigurile totale din publicitate. Achizitia MoPub ar putea fi astfel cea mai mare afacere incheiata de Dick Costolo, directorul executiv al Twitter, inainte de listarea la bursa, eveniment asteptat sa aiba loc la inceputul lui 2014.

Potrivit unei persoane din apropierea companiei, citate de FT, intelegerea ar fi fost evaluata la 16 milioane de actiuni Twitter, adica intre 300 si 400 milioane de dolari. MoPub furnizeaza 2 miliarde de reclame, zilnic, pe diverse site-uri, inclusiv pe platforma de blogging WordPress, iar in luna mai a raportat venituri de 100 milioane de dolari, de 11 ori mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut.