Din veniturile totale, cele din publicitate reprezinta 98,2%, adica 9,16 miliarde dolari. Din aceasta ultima suma, veniturile din publicitatea pe dispozitivele mobile reprezinta 87%, adica 8 miliarde dolari, acestea inregistrand un avans de 53% fata de al doilea trimestru din 2016.

Compania a reusit sa obtina mai multe venituri din publicitatea oferita prin intermediul a doua servicii, News Feed si aplicatia foto Instagram, ultima avand peste 700 milioane de utilizatori.

Directorul general al companiei, Mark Zuckerberg, a declarat recent ca firma se va concentra in viitorul apropiat pe cresterea veniturilor din cele doua servicii de mesagerie, Messenger si WhatsApp, fiecare avand peste un miliard de utilizatori.

Profitul net al companiei a crescut cu 70,6%, fata de acelasi trimestru al anului trecut, pana la 3,89 miliarde euro, peste asteptarile analistilor. Numarul utilizatorilor activi a crescut cu 17,2%, pana la doua miliarde.

Dupa publicarea rezultatelor, pretul actiunilor a ajuns la un nivel record pe bursa americana Nasdaq, depasind valoarea de 166 de dolari pe actiune.