“In privinta furnizorului de curent electric, mai mult de jumatate dintre romani spun ca sunt satisfacuti. 13% insa nu se declara multumiti, motivele fiind in special preturile ridicate si desele intreruperi sau defectiunile retelei, dar si lipsa de claritate si transparenta la facturare sau fluctuatiile de tensiune ale curentului electric. In 6% din cazuri, fluctuatiile de tensiune si intreruperile de curent au cauzat defectiuni ale aparatelor electronice sau electrocasnice”, se arata in comunicatul GfK.

In timp ce aproximativ 6 din 10 romani sunt multumiti de serviciile furnizorului de gaze naturale, 11% din populatie se declara nemultumiti in principal din cauza preturilor mari, dar si din cauza presiunii scazute, a procesului de facturare perceput ca neclar si existenta aerului pe conducta de gaze.

Media intreruperilor curentului electric in gospodarie - situatie cauzata de furnizor – a fost de 4 in ultimul an, in timp ce intreruperea gazelor naturale a survenit in medie de 2 ori in ultimul an. 

Cercetarea a fost facuta in luna martie, pe un esantion de 1000 de persoane.