Distractia se incheie pe 1 iulie. De la aceasta data, politistii vor verifica actele celor care circula in masini cu numere straine, care pe alocuri au ajuns sa para chiar mai multe decat cele romanesti, mai ales in orasele de pe malul stang al Dunarii.

Nu doar numerele bulgaresti au atras atentia politiei. Cele britanice, italienesti sau spaniole ridica si ele suspiciuni. Multe au fost radiate din oficiu in tarile de provenienta, dupa ce proprietarii au uitat sa le mai plateasca asigurarea, impozitul ori sa le innoiasca inspectiile tehnice periodice.

Tocmai aceasta este problema. Masinile euro 3 sau mai vechi de sase-opt ani au in general taxe de prima inmatriculare de peste 2.000 de euro, care le dubleaza practic costul de achizitie.

In ciuda controalelor politiei, sa conduci o masina inmatriculata in Bulgaria ramane o afacere nu doar rentabila, ci si legala, cu o singura conditie. Sa te asiguri ca actele sunt valabile si sa platesti taxele si impozitele in fiecare an.