Pasarela, care are forma literei T si o lungime de 420 de metri, este amplasata la nici doua sute de metri de Cazinoul din Mamaia. Va fi sustinuta de 132 de piloni din fier, fixati pe fundul marii la adancimi cuprinse intre 6 si 11 metri. La capatul pasarelei va fi construit un debarcader care va avea 32 de metri lungime si doua punti. Aici vor putea acosta nenumarate vase de croaziera, mai ales ca dincolo de el este un dig de stabilopozi care tine valurile departe.

"Este in locul unui port turistic sau inceputul unui port turistic. Navele vor acosta la cheiul de acostare situat in spatele digului si sa speram ca vom avea si vaporase care sa plimbe turisti. Daca va duceti la turci stiti ca se fac croaziere, va duceti la Marea Rosie se fac croaziere, in Italia la fel, este un lucru indispensabil agrementului si turismului pe litoral", a spus Mazare.

Constructia a inceput la 1 noiembrie. Pe 21 decembrie lucrarile vor fi sistate si vor fi reluate abia la inceputul lunii aprilie, cand vremea se va imblanzi la malul marii. Costul este de peste un milion de euro. Numai pentru drumul tehnologic a fost nevoie de 17.000 de tone de piatra.

"Contractul a fost incheiat pentru o valoare de 4,7 milioane de lei care provin doua surse: bugetul de stat cu 4 milioane si  restul diferenta de la bugetul local", a explicat Ion Marica, Directia Tehnica de Achizitii Primaria Constanta.

Pasarela din Mamaia va fi singurul amplasament de acest gen de pe litoralul romanesc.