"Cumpara mai discret, preferand calitatea si nu cantitatea", afirma Marius Dosinescu, cel care a pus pe picioare o afacere online cu brazi si decoratiuni.

El spune ca, din motive de criza, majoritatea romanilor sunt mai atenti la bugetele pentru Sarbatori.

"Daca in 2009, valoarea medie a unei comenzi preluate de magazinul online s-a ridicat la 133 de euro, pentru 2010, cumparaturile medii vor fi mai mici cu aproximativ 50%, ajungand la 70 de euro".

Cea mai mare parte din bani se duce tot pe brad pentru ca romanul, devenit econom, foloseste decoratiunile ramase din anii trecuti. Exceptie fac corporatistii, spune Dosinescu, care inlocuiesc clasica beteala cu ribbon-ul, denumirea englezeasca a panglicii din matase satinata ori dantela.

Cand este acasa insa, romanul merge pe beteala in cromatica deja consacrata - auriu, rosu si argintiu. O noutate se observa la globuri, care - anul acesta - nu mai sunt din sticla, ci din hartie si lemn.

Citeste continuarea in Gandul!