Cum se depune declaratia unica 112? Mic ghid pentru platitorii de taxe

De la 1 ianuarie, firmele vor completa un singur formular pentru achitarea impozitelor la bugetul de stat, in loc de cinci formulare - doua la Fisc si trei pentru asigurari de sanatate, somaj si pensii. Documentul poate fi descarcat de pe site-ul ANAF, scrie ziarul Gandul.
De la 1 ianuarie, firmele si persoanele fizice care au angajati nu mai trebuie sa stea in fiecare luna la cinci cozi pentru a-si declara contributiile la bugetul de stat.
De anul acesta, ele au la dispozitie declaratia unica privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate.
Toate aceste categorii de contribuabili trebuie sa completeze declaratia 112 si sa o depuna lunar la Fisc pana la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare celei pentru care se datoreaza obligatiile.
Prima declaratie unica - pentru obligatiile aferente lunii ianuarie - va fi depusa pana la 25 februarie inclusiv. Pentru inceput, pana la 1 iulie 2011, formularul de plata poate fi completat pe suport de hartie.
Vezi cum se completeaza declaratia unica pe www.gandul.info!
Pe acelasi subiect:
Prima pagina pe scurt:
Orientul Mijlociu şi Golful Arabiei, în preferințele românilor pentru vacanțe. Căutările de bilete de avion pentru destinaţii exotice au crescut cu până la 400%
Liberalizarea prețurilor la energie. Ce pași trebuie să urmeze cei care vor să încheie un nou contract de electricitate pe piaţa liberă
Salariaţii din Capitală au rămas mai puțini după pandemie, dar câștigă mai mult față de 2019. Ce salarii primesc bucureștenii

Comentarii (0)