Daca va faceti cumparaturile „aproape de casa“, platiti cu 17-30% MAI MULT decat in magazinele mari!

Snacks-urile sau produsele de impuls sunt cu circa 17-30% mai scumpe intr-un magazin mic de cartier decat in supermarket sau hipermarket, arata o analiza a ZF pe baza preturilor a 15 dintre cele mai vandute produse in aceste unitati, scrie Ziarul Financiar in editia sa de vineri, intrebandu-se de ce pierde buticul lupta preturilor cu supermarketul.
In comertul dominat de retelele straine de magazine, pretul la raft a fost in ultimul an cea mai eficienta arma in lupta pentru cote de piata, astfel incat clientii resimt acum tot mai putin in propriile buzunare diferentele intre un discounter, un supermarket si un hipermarket.
Magazinele mici de cartier, operate de antreprenori locali, au ramas insa in afara acestei lupte.
Pe acelasi subiect:
Prima pagina pe scurt:
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
CFA România: Impactul economic al coronavirusului se va resimţi puternic până în trimestrul IV al anului 2021. La cât ajunge cursul euro/leu în acest an
Un român care lucrează în străinătate trimite în medie în țară 500 euro pe lună. În 2019, diaspora a trimis echivalentul a 3% din PIB-ul României

Comentarii (0)