Aceasta linie prêt-à-porter este caracterizata, in franceza, drept "masstige", din contractia termenilor "masse" (masa) si "prestige" (prestigiu), se arata intr-un comunicat al companiei Karl Lagerfeld, citat de Mediafax.

"Elitismul de masa este visul meu de multa vreme. Cred ca era aproape o datorie sa fac asta cu numele meu, este drumul catre modernitate", a declarat creatorul de moda in comunicat.

In prezent, au loc negocieri pentru distributia si fabricarea acestei noi linii, care ar putea fi lansata, la preturi foarte accesibile, incepand cu sezonul de toamna/ iarna 2011 - 2012.

In 2004, Lagerfeld a mai abordat latura prêt-à-porter cu o larga distributie, creand 30 de modele pentru lantul de magazine suedez H&M, care, la lansare, au provocat cozi impresionante si imbranceala.

Fabricata si distribuita de societatea italiana Vaprio, linia vestimentara Karl Lagerfeld "isi va schimba orientarea si va lua o directie mai comerciala", se mai arata in comunicatul companiei.

Societatea ce poarta numele lui Karl Lagerfeld, unde el este director de creatie, apatine din 2006 fondului de investitii britanic APAX Partners. 

Pe langa marca de prêt-à-porter pentru femei, Karl Lagerfeld mai are o marca de parfumuri, o colectie de ochelari si o linie de prêt-à-porter pentru barbati. Lagerfeld, in varsta de 76 de ani, este unul dintre cei mai importanti creatori de moda ai sfarsitului de secol XX. 

A colaborat cu mai multe case de moda, printre care Chanel, la care in prezent este designer principal, dar si Chloé si Fendi, unde este director de creatie.