In sala a fost chemat si directorul Directiei Infrastructura din cadrul Primariei Capitalei, Madalin Dumitru. Acesta le-a explicat consilierilor municipali de unde provine scumpirea de 60 de milioane de euro:

"S-a schimbat incadrarea gradului de risc seismic. A fost nevoie sa se foloseasca materiale de o calitate superioara, respectiv beton si armatura. A crescut si lungimea podului hobanat. Initial, acesta ajungea pana la Orhideea, iar acum trece Dambovita".

Desi s-a atras atentia ca proiectul nu primise avizul Comisiei economice, ca de la 60 de milioane, cat au fost estimate initial costurile, s-a ajuns la 210 milioane si ca acum se mai vrea inca o scumpire de 60 de milioane, presedintele de sedinta, Calin Murg, l-a supus la vot dupa ce a folosit tertipuri de genul "sa facem prezenta, sa vedem daca mai avem cvorum".

La raspunsurile consilierilor municipali - "Ce sa numaram, nu vezi, dom'ne, ca e sala plina, suntem toti?" - acesta a hotarat o pauza de 10 minute ca sa poata fi chemati toti consilierii, ca sa asigure numarul necesar de voturi. Dupa pauza, proiectul a trecut, fiind votat chiar si de cei care in urma cu cateva minute il contestasera.

Citeste continuarea in Gandul