In Piata Alba Iulia, o zona in care la orele de varf e imposibil sa gasesti un loc de parcare, in 3 ani de zile, se va putea construi un parcaj subteran pe 3 niveluri, cu o capacitate de 1.496 de locuri.

Lista continua cu Walter Maracineanu si Edgar Quinet. Toate aceaste proiecte au fost revizuite, dupa ce au fost respinse de Consiliul General. Costurile au scazut cu cifre cuprinse intre 10 si 60 la suta. 

Finalul axei parcajelor subterane se incheie in Piata Charles de Gaulle, unde municipalitatea prevede 603 locuri parcare, asezate pe 3 niveluri.

Fiecare proiect in parte a trecut printr-o modificare. Proiectul Alba Iulia costa acum 68 milioane de euro, fata 172 de milioane, in urma cu 4 ani. A pierdut insa si 700 de locuri de parcare.

In Piata Walter Maracineanu a scazut numarul locurilor de parcare de la 281 la 241 si costurile cu 2 milioane de euro. 

In Edgar Quinet, reducerea costurilor este cea mai spectaculoasa cu aproape 70 la suta. Si asta in conditiile in care parcam tot atatea masini.