1. Noi formate de reclame – reclamele video online si cele adaptate pentru mobil magnetizeaza publicul si marketerii, dar sunt si alte formate, precum reclamele “in-image” (cu text care apare cand treci cu mouse-ul peste o poza) care pot aduce continut relevant si vizibil.

2. Serviciile de localizare – consumatorii sunt peste tot si multi dintre ei vor sa fie…gasiti. Serviciile care ii localizeaza si aplicatiile de tip Foursquare pot fi adevarate mine de aur cu date despre utilizatori, dar si modalitati de integrare perfecta in viata de zi cu zi a acestora.

3. User-generated content si…curation – brandurile pot deveni si mai relevante atunci cand le ofera consumatorilor exact ce cauta. Modelul Pinterest s-a dovedit pana acum extrem de apreciat de utilizatorii dornici de a-si gestiona propriul continut, dar exista multe aplicatii sau feed-uri specializate in care consumatorii isi pot administra informatiile in functie de interese si preferinte.

4. Advertising in functie de format – strategia de display a reclamelor se va defini in functie de fiecare mediu si format in parte: fie ca e vorba de reclame pe mobil, in cadrul aplicatiilor sau chiar pe tablete.
 
5. Marketing integrat – Atunci cand esti relevant pentru consumatori in orice context, iti cresti posibilitatea de interactiune cu ei. Un studiu Google arata ca 74% dintre utilizatori si-au amintit de o campanie a unui brand atunci cand strategia de marketing a inclus multiple medii: mobil, TV si online.

(sursa: mashable.com)