In acelasi timp, zona expozitionala gazduieste peste 70 de companii care vin in intampinarea proiectelor ce-si propun o prezenta eficienta in online prin solutii de comunicatii, conectivitate si infrastructura, content management, dispozitive, digital marketing, e-commerce, mobile, securitate online, Saas, social media ori webdesign.

Prima zi a evenimentului (19 septembrie) are in centrul atentiei subiecte de digital marketing, connectivity si Saas, prezentate de speakeri precum Angeli Beltran - Dentsu Mobius, Nick Fawbert - Third Space, Singapore. Facebook sustine o sesiune exclusivista pentru C level executives, prin specialistul sau in Global Marketing, Weronika Sobolak.

Social Media, Technology si Developer's arena sunt marile teme ale celei de-a doua zile (20 septembrie) a evenimentului. Iar reprezentantii celor mai apreciate agentii de digital ale momentului, Sapient, Achtung, Redweb, MEC se reunesc in paneluri care dezbat teme precum "Etapele unei campanii de social media eficiente" sau "Ultimele tendinte in web design si aplicabilitate".

Evenimentul se incheie cu prezentari pe teme de mobile si aplicatii TV, digital marketing si e-commerce. Este momentul specialistilor Google sa aduca in atentie solutiile de business din sfera mobile. Prezentarile zilei continua cu perspectivarea experientei consumatorului din anul 2021, o proiectie sustinuta de Nick Sohnemann, trend analyst - Trend One iar momentul final este marcat de doua dezbateri care aduc in atentie provocarile unui business in online si convergenta dintre mcommerce, social commerce si ecommerce.

Accesul la eveniment se face pe baza de preinregistrare, iar biletele pot fi procurate online pana pe 21 septembrie, accesand www.imworld.ro/register. Pentru mai multe detalii si actualizare constanta a agendei IMWorld, puteti accesa www.imworld.ro.