Compania a cheltuit doar 9.300 de lire sterline (15.000 de dolari) cu designul aplicatie, insa, a produs pierderi de 166 milioane de lire sterline companiilor din intreaga lume pentru ca angajatii au testat aplicatia chiar in timpul orelor de serviciu. Astfel, ei au petrecut in total 10,7 milioane de ore folosind-o.

In cele doua zile in care aplicatia a fost afisata pe pagina Google, peste 740 de persoane au accesat-o, iar ei au petrecut cu 26 de secunde mai mult pe pagina de inceput a motorului de cautare decat de obicei. Asa ca, presupunand ca utilizatorul de nivel mediu castiga 25 de dolari pe ora, doodle-ul a costat companiile din toată lumea 268 de milioane de dolari.

Utilizatorii din Statele Unite puteau chiar sa-si compuna melodii de 30 de secunde.

Citeste si:

De unde provin si ce inseamna numele brandurilor. Top 9 companii care au facut istorie

Firme IT abia aparute sau neprofitabile, listate la bursele internationale. Urmeaza o noua "bula dotcom"?

Liderii de pe Wall Street merg la Sankt Petersburg, atrasi de mirajul privatizarilor de 30 miliarde de dolari