Mark Zuckerberg le-a spus jurnalistilor prezenti la eveniment ca site-ul de socializare care are la ora actuala aproape 700 de milioane de utilizatori planuieste „o surpriza cu adevarat grozava”, relateaza Reuters.

Zuckerberg a refuzat sa ofere mai multe detalii privind lansarea care va avea loc saptamana viitoare, dar speculatiile din cercurile companiilor din industrie se refera la niste aplicatii performante marca Facebook, care vor rula pe tabletele iPad, dar si niste aplicatii de photo-sharing pentru smartphone-uri.

Cei 40 de angajati Facebook ai sediului din Seattle (SUA) reprezinta principalele „motoare” de functionare a companiei din Palo Alto, in care inginerii si dezvoltatorii de produse lucreaza asiduu pentru functionarea si dezvoltarea companiei.

Echipa de comunicatii din Seattle a fost in mare parte responsabila pentru site-ul Facebook, adaptat la telefonia mobila.

Un purtator de cuvant al retelei de socializare a refuzat, insa, sa comenteze cu privire la urmatoarea lansare pe care o pregateste Facebook.

Zuckerberg intentioneaza sa atraga atentia intreg mapamondului cu dezvoltarea produselor companiei sale, mai ales de cand operatorul celui mai mare motor de cautare din lume, Google, a lansat reteaua sociala Google+, in aceasta saptamana. Desi momentan, aceasta din urma reprezinta doar un demo, reprezentantii Google au primit comentarii pozitive referitoare la designul si functionalitatile retelei, ceea ce l-a cam speriat pe Mark, care a facut din Facebook un fenomen la nivel mondial.

Managerul de productie al platformei Facebook, Carl Sjogreen, a declarat pentru The Telegraph ca reteaua de socializare pentru care lucreaza a incercat pana acum sa devina mai degraba o platforma de internet decat un simplu site de socializare. Strategia dupa care oficialii companiei s-au ghidat pana acum va impiedica fenomenul Facebook sa aiba aceeasi soarta precum MySpace, fiind totodata si motivul pentru care serviciul a continuat sa se dezvolte si sa atraga tot mai multi utilizatori la nivel global.

„Orice site social media are un potential de dezvoltare limitat. Acesta contine doar caracteristicile pe care echipa de dezvoltare le poate crea si optimiza. Fiind o platforma care le da utilizatorilor posibilitatea sa-si creeze o identitate personala, o face sa devina un serviciu web. Noi nu vom fi capabili sa construim totul, dar daca putem crea un eco-sistem, asa cum facem, de altfel cu serviciul nostru, Facebook va deveni in viitor o experienta de-a dreptul interesanta. Exista acum o intreaga industrie construita pe platforma noastra, care a investit in succesul companiei”, a spus Sjogreen.