Google a anuntat inca de la lansarea Google + ca toti cei care utilizeaza acest serviciu trebuie sa isi completeze numele real si sexul pentru a-si definitiva un profil online. Chiar presedintele Google, Eric Schmidt, a starnit valuri de nemultumire printre cei care voiau sa foloseasca noua retea sociala a Google +, insa, nu reuseau. "Google + a fost construit ca un serviciu de identitate. Daca cineva crede ca este in pericol, daca isi foloseste numele real, atunci nu ar trebui sa foloseasca reteaua", declara Schmidt, in urma cu cateva saptamani.

Situatia a fost semnalata chiar de reprezentantii blogului de tehnologie Mashable, care au trecut si ei printr-o experienta similara.

Astfel, reteaua Google + este destinata, deocamdata, doar persoanelor fizice si nu poate fi folosita de companii. Rezultatul: o mare parte a companiior care si-au facut cont pe Google + au constat ca le-a fost sters profilul, inclusiv celor de la Mashable, iar Ford si Coca-Cola au avut probleme. Totusi, americanii pregatesc optiuni speciale pentru companii, dar care vor putea fi utilizate abia in cateva luni.

Google a amanat stergerea profilurilor de mai multe ori pana acum, avansand date limita precum finele lui martie sau 31 iulie.

Totusi, utilizatorii vor putea folosi adresa de e-mail in continuare.

Citeste si

Alpha Bank si Eurobank au fuzionat, iar actiunile celor doua banci au crescut cu 30%. Ce se intampla in Romania VIDEO

Rusii de la Sberbank preiau Volksbank International pentru 585 mil. de euro. Tranzactia nu include subsidiara din Romania