iPad a iesit pe piata in data de 3 aprilie, atragand nenumarati cumparatori si provocand in magazinele americane o frenezie similara celei din 2007, cand s-a lansat iPhone-ul.

Cozile formate la cinci magazine analizate de Piper Jaffrey & Co. au fost mai mari decat se estimase, dar cu toate acestea iPad-urile au fost disponibile pentru cumparare pana tarziu in noapte, ceea ce arata ca Apple a reusit sa produca suficiente dispozitive pentru a face fata cererii initiale foarte mari.

"Numarul de iPad-uri vandute a fost constant pe parcursul zilei", a declarat Gene Munster care si-a cumparat el insusi un model de 16 GB, cu 499 de dolari. "Am asteptari foarte mari", a adaugat el.

iPad este pariul pe care l-a facut Apple, compania fiind convinsa ca va reusi sa transforme computerele de tip tableta in dispozitive populare, ceea ce pana acum rivalii de la Microsoft, de pilda, nu au reusit. Produsul are la baza alte dispozitive de succes, ca iPhone sau iPod, pozitionandu-se din punctul de vedere al conceptului intre smartphone si laptop.

De asemenea, Apple se bazeaza pe faptul ca designul este suficient de incitant, astfel incat consumatorii sa plateasca mai mult pentru acest produs premium, in defavoarea notebook-urilor, care au preturi scazute. Si asta pentru ca iPad are un pret de pornire de 499 de dolari.

"Ridicol de scump, e supraevaluat", este de parere Josh Klenert, un designer grafic in varsta de 36 de ani, care insa nu s-a putut abtine sa nu-si achizitioneze si el un iPad. "Poti spune ca este un computer mai prost sau un smartphone, e undeva la mijloc. Este un dispozitiv unic, ceva mai atragator", a declarat el.

Tu ti-ai cumpara un iPad? (88 voturi)
 
DA
54.55%
48 voturi
 
NU
45.45%
40 voturi