Angajatii companiei sunt instruiti, printre altele, si in privinta cuvintelor pe care nu au voie sa le foloseasca, relateaza Business Insider. 

Cine lucreaza la Apple nu are voie sa-si contrazica clienti, sa ii consoleze, sa ii compatimeasca, sa empatizeze cu ei sau chiar sa isi asume vreo vina.

Corectarea unei greseli sau linistirea unui consumator nervos se va face in schimb folosind fraza “se pare ca”, despre care Apple spune ca face situatia sa arate ca “intamplatoare”. Acesta este de fapt modul voalat al firmei de a da dreptate clientului. 

Manualul cuprinde o sectiune in care se precizeaza cum “Consiliul Apple a definit urmatorii termeni care ar trebui evitati in discutiile cu clientii”. Mai exact, angajatii nu vor spune niciodata despre un calculator ca s-a stricat, ci ca “nu mai raspunde la comenzi”.

Daca un software are un virus, acesta va fi prezentat ca avand “o problema”, “o stare” sau “o situatie” . De asemenea, produsele Apple nu se “incing”, ele cel mult “se incalzesc”.