"Pentru a imbunatati performantele companiei in relatia cu clientii, Romtelecom a dezvoltat o solutie de monitorizare video ce a fost implementata in cadrul Centrului de Operatiuni Retea (NOC). NOC administreaza reteaua la nivel central, asigurand activarea si livrarea de servicii de inalta calitate. NOC se ocupa, in plus, de monitorizarea in timp real a retelei, de identificarea si rezolvarea deranjamentelor la nivelul infrastructurii companiei", se arata intr-un comunicat al Romtelecom.

"Orice incident din reteaua Romtelecom este acum raportat central, in timp real, generand un timp de raspuns mai bun din partea echipelor responsabile. Romtelecom detine si opereaza peste 33.000 kilometri de fibra optica la nivelul intregii tari si peste 32.000 de diverse echipamente (cum ar fi elemente de comutatie, elemente legate de reteaua IP, unitati de electroalimentare etc). De asemenea, numarul de porturi xDSL operate de companie a ajuns la sfarsitul lui 2009 la 1,5 milioane", se precizeaza in comunicat.

Romtelecom avea in 2004 circa 4,4 milioane de clienti.

Cititi mai mult pe www.mediafax.ro!