Visible Measures a ajuns la concluzii fascinante, in urma studiului citat de Business Insider.

La fiecare minut utilizatorii din intreaga lume incarca 72 de ore de continut video. O mare parte dintre filmuletele distribuite sunt modificate. De exemplu, o simpla cautare a unei melodii pe Youtube ori a unui artist muzical afiseaza o lista intreaga de rezultate dintre care cele mai multe sunt remixate ori parodiate.

Kony 2012 este un scurt film, creat de organizatia non-profit, lansat pe 5 martie 2012. Scopul filmului a fost acela de a promova miscarea de binefacere „Stop Kony”, pentru a-l face pe inculpatul ugandez, Joseph Kony, criminal de razboi si fugar de Curtea Penala Internationala, cunoscut la nivel global, cu scopul de a-l avea in custodie pana in decembrie 2012, momentul in care expira campania. 

Filmul s-a raspandit viral, ajungand la peste 86 de milioane de vizualizari pe Youtube. Expunerea intensa a filmului a dus la prabusirea site-ului Kony 2012, la scurt timp dupa ce acesta a inceput sa castige popularitate pe scara larga.
Pe 5 aprilie 2012, Invisible Children a lansat un al doilea clip video, intitulat Kony 2012: Part II – Beyond Famous.

Pe locul doi in topul celor mai de succes spoturi video se numara campania brandului francez de apa minerala, Evian. 78,5 milioane de vizualizari pe Youtube a reusit clipul Live Young sa inregistreze, in care principalii actori sunt o serie de bebelusi plini de energie.

Bronzul il primeste Microsoft, pentru campania Xbox Project Natal, care a fost vizualizata pe Youtube de 47,5 milioane de ori.

Pe locul patru se afla reclama la celebrele bomboane de ciocolata M&M - Just my shell a atins 38,6 milioane de vizualizari pe Youtube.

Locul cinci este ocupat de spotul Evolution, al celor de la Dove. 36,6 milioane de vizualizari are acest viral. 

Desi multe dintre reclamele aparute pe site-urile de sharing video sunt modificate, parodiate ori comentate, agentiile de publicitate sustin ca respectivele spoturi reprezinta un real succes pentru ei, caci au atins popularitatea in randul consumatorilor de pretutindeni.