Clientii bancii, posesori de carduri de debit, isi pot plati facturile de telefon (daca esti abonat al retelei de telefonie Vodafone) direct de la ATM-uri, fara sa platesti vreun cost suplimentar.

Reprezentantii institutiei de credit spun ca, pe viitor, banca va oferi si pentru alti furnizori de utilitati, acest serviciu.

„Suntem permanent preocupati sa oferim clientilor nostri servicii bancare electronice simple, comode si rapide care sa-i ajute sa-si faca platile lunare. Banii si timpul fiecaruia dintre noi conteaza, iar noul serviciu, plata la ATM a facturii Vodafone, chiar asta face, are grija de timpul si banii clientului”, a spus directorul de management al pasivelor din cadrul Raiffeisen Bank, Magda Sandulescu.

Raiffesein Bank are in toata tara peste un milion de posesori de carduri de debit si o retea de peste 1.000 de ATM-uri.

„Dorim ca utilizatorii serviciilor Vodafone sa aiba o cat mai mare varietate de metode de plata, astfel incat acestia sa aiba libertatea de a alege varianta cea mai confortabila. Prin parteneriatul cu Raiffeisen Bank, dorim sa oferim utilizatorilor nostri o modalitate suplimentara de a efectua platile”, a declarat Errol van Graan, Senior Director, care se ocupa de relatia cu clientii in cadrul Vodafone Romania.

Banca iti pune la dispozitie canale electronice pentru serviciile si produsele sale: Internet banking (Raiffeisen Online), phone banking (Raiffeisen Direct), mobile banking (myBanking) sau plata automata a facturilor prin Direct Debit.

Ce avantaje ai? Poti sa-ti platesti facturile de telefon oricand, 7 zile din 7, 24 de ore din 24, iar costurile sunt cu pana la 50% mai mici decat cele de la ghiseele bancii.

Raiffeisen Bank are o retea de 540 de agentii in toata tara, aproximativ doua milioane de clienti (din peste 100.000 sunt companii).

Vodafone Romania, una dintre cele mai mari companii de comunicatii mobile din lume (dupa venituri), divizie a Vodafone Group Plc., are peste 9.800.000 de clienti.