"O firma producatoare de saltele, dupa ce si-a optimizat pagina web pentru terminale mobile, a primit comenzi si a vandut 100 de bucati in mai putin de o luna. Daca vrei sa fii cunoscut, nu uita web-ul, iar daca vrei succes optimizeaza pentru mobil, pentru ca traficul pe net generat de terminalele mobile creste puternic comparativ cu desktop-urile, mai ales in week-end", a spus Dan Bulucea, potrivit Mediafax.

Online-ul, al doilea mediu de promovare in Romania

El a adaugat ca Google Romania a crescut pe publicitatea online, la fel ca si toti ceilalti jucatori prezenti pe piata. "Credem cu tarie ca online-ul este al doilea mediu de promovare din Romania, dupa TV. De asemenea, cred cu tarie ca, in viitor, tot ce va vinde se va face pe online", a spus Bulucea.

El a aratat ca prezenta pe Internet poate aduce firmelor acces la un numar foarte mare de potentiali clienti si implicit venituri mai mari, cu investitii minime.

Potrivit lui Bulucea, vinurile romanesti au succes in Statele Unite, informatie sustinuta de numarul mare de cautari in acest sens. "Informatia este foarte utila si producatorii de vin locali ar trebui sa isi extinda prezenta pe web cu ajutorul unui site bine pus la punct, disponibil in mai multe limbi, care sa ofere informatiile necesare unui posibil client sau partener de afaceri", a afirmat CEO-ul Google Romania.

Google, proprietarul celui mai popular motor de cautare pe internet, are sediul central in Silicon Valley si birouri in America de Nord, America de Sud, Europa si Asia. In Romania, Google a deschis un birou la Bucuresti pe 1 noiembrie 2010.