"Acest lucru se datoreaza in mare parte nivelului de tehnologizare pe care noi romanii il avem in comparatie cu tarile europene dezvoltate", a declarat Roxana Siboiu, category manager al Spectrum Brands, potrivit Ziarului Financiar.

Potrivit ultimelor date disponibile, conform Institutului National de Statistica, in 2008 Romania avea o medie de utilare de 130 de televizoare la 100 de gospodarii. Odata cu scaderea pietei locale de electroretail, de 42% in cursul anului trecut, gradul de echipare ar putea regresa, intrucat majoritatea achizitiilor se realizeaza in prezent din stricta necesitate si nu pentru utilare suplimentara.

Consumul de baterii depinde astfel foarte mult de utilizarea aparatelor electrocasnice sau de ingrijire personala, deoarece nu este un produs inclus frecvent in cosul de cumparaturi zilnic.

Potrivit cotei de piata estimate de Spectrum Brands pentru Varta, valoarea bateriilor si acumulatorilor de consum comercializati in Romania ajunge anual la 15 milioane de euro.

Mai multe informatii despre acest subiect, in Ziarul Financiar.