Anul acesta numarul clientilor pe cablu a ajuns la 1,14 milioane, fata de cei 1,21 de milioane de abonati la finalul lui martie 2010, dintre acestia 791.100 fiind utilizatorii de cablu analogic.

Singurele segmente unde UPC a crescut este segmentul televiziunii prin satelit (DTH), in primele trei luni din an, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Astfel, numarul utilizatorilor a crescut cu 29% (52.900 utilizatori), la 235.500 de abonati. Cresteri s-au inregistrat si pe televiziunea digitala, operatorul a castigat circa 58.900 de clienti.

Comparativ cu trimestrul patru din 2010, televiziunea digitala a adus o crestere de 11% a bazei de clienti, comparativ cu ultimul trimestru al anului trecut. Televiziunea digitala prin cablu a crescut cu 7% insumand in acest moment peste 304.000 abonati, cu 20.600 mai mult fata de ultimele trei luni din 2010. Televiziunea prin satelit (DTH) a contribuit la cresterea bazei de clienti UPC cu 9.000 noi abonati in trimestrul I din 2011, ajungand la peste 235.000 clienti.
 
Scadere in linie dreapta

Pe internet, numarul de clienti a scazut cu aproape 6% (15.200 clienti), la 256.200 utilizatori. Comparativ cu trimestrul patru din 2010, numarul utilizatorilor a avansat cu 1.200, ajungand la un total de 256.000 de abonati.

Cresteri se observa si pe segmentul de telefonie fixa, unde, raportat la trimestrul patru din 2010, in primele trei luni ale anului s-a inregistrat o crestere cu 3% a numarului de clienti, la aproape 145.000 de utilizatori ai telefoniei fixe.

Numarul total de abonamente al UPC la finele lunii martie 2011 era de 1.540.700, in scadere cu 6,27% fata de aceeasi perioada a anului precedent.

In primul trimestru, compania Liberty Global, detinatoarea operatorului de cablu UPC Romania, a inregistrat un profit net de 342 milioane de dolari, in scadere de la 736,6 milioane de dolari cat a anuntat in primele trei luni ale anului anterior.

Citeste si Numarul clientilor UPC a scazut cu 7% in 2010. Romtelecom raporteaza venituri tot mai mici