In anul anterior, veniturile companiei au scazut cu 8,4% fata de 2009, de la 161,1 milioane de dolari la 147,5 milioane de dolari.

Numarul abonatilor la serviciile de televiziune prin cablu si prin satelit oferite de companie a scazut usor, de la 1,156 milioane la 1,142 milioane, cresterile puternice inregistrate pe segmentele de cablu digital si DTH (televiziune prin satelit) fiind insuficiente pentru a estompa total scaderea abrupta pe cablu analog.

Astfel, baza de clienti a UPC Romania pe cablu analog a coborat cu 21,3%, la 508.200, in timp ce numarul utilizatorilor serviciilor de cablu digital a urcat cu 23,8%, la 351.700, iar segmentul DTH a inregistrat un avans de 24,8%, la 282.800 de abonati.

Numarul clientilor serviciilor de internet oferite de companie a crescut totodata cu 10,3%, la 281.300. Pe telefonie, UPC a raportat un avans de 30,7%, la 184.100 de utilizatori.

Compania UPC, inregistrata in Olanda, face parte din grupul american Liberty Global, cu 20 de milioane de clienti in 13 tari.

Venturile Liberty Global au crescut anul trecut cu 13%, la 9,5 miliarde de dolari, insa compania a afisat o pierdere de 772 milioane de dolari pentru 2011, fata de profitul net de 388,2 milioane de dolari raportat cu un an in urma. Deteriorarea puternica a rezultatului net este rezultatul inregistrarii in 2010 a unui castig de 1,4 miliarde de dolari in urma vanzarii afacerilor din Japonia.

Citeste si:

Bucurestiul in 2035. Planurile incredibile ale Primariei GALERIE FOTO + VIDEO