O ancheta realizata de jurnalistii de la gandul.info a scos la iveala si faptul ca pasarelele au fost construite fara ca CNADNR sa fi incheiat vreun contract cu firma constrctoare. Hartiile au fost facute in graba, de pe-o zi pe alta, dupa ce lucrarile incepusera. 

Cele 4 pasarele pietonale din localitatile Busteni, Azuga si Comarnic ar fi trebuit date in functiune astazi. Termenul a fost insa depasit, asa ca miile de masini care se inghesuie zilele acestea pe drumul de pe Valea Prahovei vor merge din nou in coloana, iar soferii vor petrece ore in trafic. 

Lucrarile la aceste pasarele ar fi inceput pe 6 august, dupa ce autortiatile locale au anuntat ca vor sa fluidizeze traficul in zona. Jurnalistii de la gandul.info au aflat un fapt surpinzator. Aceste pasarele, care au costat 400 de mii de euro, au fost construite inainte sa fi fost semnat vreun contract cu constructorul.

Mai exact, abia pe 6 august, cand ar fi inceput constructia, Directia Regionala Bucuresti, din cadrul CNADNR, ar fi trimis invitatiile pentru procedura de achizitie.

In 24 de ore, au fost contractate firmele care, paradoxal, incepusera deja lucrarile. Iar banii, cei 400 de mii de euro, fusesera virati. Directorul uneia dintre firmele care a construit pasarelele nu a putut spune nici el daca a semnat vreun contract.

Cel care a semnat documentele achizitiei sustine insa ca aceste contracte sunt abia in faza de negociere.

Informat despre aceasta situatie de jurnalistii de la gandul.info, ministrul marilor proiecte, Dan Sova, s-a aratat neinteresat. 

Intre timp soferii au stat incontinuare in coloana din cauza pietonilor care trebuiau si ei sa traversese DN-ul. Totusi, este posibil, ca in acest weekend pasarelele sa fie inaugurate.