"Am avut pe larg discutii despre contractul Bechtel cu ministrul Transporturilor si ea incearca sa gaseasca metode pentru a rezolva problema arieratelor care fac parte din acest contract", a spus Mark Gitenstein, citat de Mediafax.

El a adaugat ca, pe baza discutiilor avute cu Anca Boagiu, este increzator ca va fi gasita o solutie.

Surse oficiale declarau ca Ministerul Transporturilor si Compania Nationala de Autostrazi (CNADNR) au initiat negocieri cu Bechtel pentru a decide un nou grafic al lucrarilor la Autostrada Transilvania, cu noi termene ce vor depasi luna decembrie 2012, data limita luata in calcul pana in prezent pentru finalizarea proiectului.

Proiectul de constructie a Autostrazii Transilvania, pe traseul Brasov - Bors, a inceput in 2004, in baza unui contract cu o valoare de 2,2 miliarde de euro acordat companiei americane Bechtel.

Lucrarile au fost intrerupte la jumatatea anului 2005, cand autoritatile au inceput reanalizarea contractelor incheiate de guvernarea precedenta. Ca urmare a sistarii lucrarilor, termenul de finalizare a autostrazii a fost prelungit cu un an, pana in decembrie 2012.

Autostrada Transilvania este proiectata pe o lungime totala de 415 kilometri, dar portiunea construita pana in prezent cu finantarea statului, la aproape sapte ani de la lansarea proiectului, a depasit cu putin 10% din traseul total.

Citeste si:

Rusia suspenda importul de legume din UE. Spania vrea despagubiri in urma acuzatiilor privind contaminarea cu E.coli

Retetele succesului de milioane de dolari. 8 oameni de afaceri celebri isi dezvaluie secretele VIDEO