"Evaluand stadiul lucrarilor, acestea se mentin in grafic, iar anul viitor in vara vom putea circula la mare in aproape doua ore de la Bucuresti, am estimat noi, pe intregul tronson, exceptand Cernavoda-Medgidia care va avea doua benzi", a declarat Anca Boagiu, potrivit Mediafax.

Ministrul a precizat ca aceste proiecte pot fi duse la bun sfarsit deoarece exista constructori determinati si un guvern care a alocat fonduri pentru aceste investitii.

Dupa ce Ministerul Transporturilor si Infrastructurii a reziliat contractul cu firma Colas, cea care ar fi trebuit sa realizeze tronsonul de autostrada Cernavoda-Medgidia, a fost organizata o noua licitatie, castigata de consortiul Astaldi – Max Boegl, acelasi care lucreaza si la tronsonul Medgidia-Constanta.

Inainte de a merge pe santierul autostrazii Cernavoda-Medgidia, ministrul Transporturilor a vizitat podul peste ecluza de la Cernavoda, care a fost deschis circulatiei saptamana trecuta. Anca Boagiu s-a declarat multumita ca lucrarile s-au finalizat cu mult inainte de termen. Lucrarile pentru reabilitarea acestui pod au inceput in 10 ianuarie 2011 si au fost finalizate saptamana trecuta, cu 13 luni inainte de termenul initial, care era noiembrie 2013.