Garniturile din zona de sud au intarziat in medie cate 40 de minute, dincolo de faptul ca au circulat cu viteza melcului.

Si asta pentru ca s-au furat componente importante din infrastructura caii ferate. Se putea intampla o catastrofa, spun angajatii CFR.

In ultimele 24 de ore furturile au avut loc la Sarulesti, Baneasa si Dor Marunt.

Cat vezi cu ochii in jurul garii Sarulesti, toate cutiile in care sunt protejate circuitele electrice pentru liniile de cale ferata sunt distruse.

Bobinele contin cabluri de cupru si contacte de argint. Hotii le vand circuit cu circuit. Paguba produsa este mare. Multi dintre ei fac cazane din arama, iar un centru vechi este in apropiere

La Remat, nimeni nu stie nimic.

In Romania furturile de pe calea ferata sunt de neoprit. Infractorii iau orice de la cabluri si semafoare pana la sine. Intr-un numar covarsitor de cazuri, suspectii nu sunt arestati pentru ca faptele lor nu sunt grave potrivit magistratilor. Nimeni nu isi pune insa problema ca lipsa unei singure piese ar putea produce un dezastru.