"Ca sa nu cada dintr-un moment in altul", spun linistiti muncitorii, care il repara abia acum, dupa 35 de ani.

Expertii din primarie cunosc situatia si admit ca majoritatea pasajelor din Bucuresti ar trebui verificate.

Muncitorii care lucreaza la linia de tramvai sunt primii care au observat ca podul e din ce in ce mai subred si s-ar putea prabusi in orice moment si au facut o treaba romaneasca: au luat mai multe traverse din lemn de pe calea ferata si le-au asezat dedesubt.

Foarte mult nu ajuta barnele, dar macar le dau senzatia de siguranta pe moment.

Primaria ar trebui sa se teama insa pentru toata lumea, adica inclusiv pentru soferii care stau bara la bara.

"De maine se intra la consolidarea definitiva. Constructorii nu au prevazut corect linia de tramvai de deasupra, iar inghetul a macinat betonul", spune Ion Dedu, director la Directia Infrastructura PMB.

Este posibil, insa le amintim totusi ca din '76 si pana acum nimeni nu s-a gandit sa verifice pilonii de rezistenta.

"Pilonul 7, 10 si 11 sunt mai subrede. Exista posibilitatea sa se intample ceva, dar rar", sustine Alexandru Dragan, sef de santier la podul Baneasa.

Pentru astfel de momente rare, dar regretabile, n-ar fi rau ca oamenii sa gaseasca rute ocolitoare.

In prezent a fost restrictionat numai accesul masinilor de peste 7,5 tone.

In Bucuresti sunt acum 34 de poduri si pasaje, iar cele mai multe n-au mai fost reabilitate de cand au fost date in folosinta.

Cei de la primarie lucreaza deocamdata la consolidarea Pasajului Muncii si promit ca in curand se muta la cele din: Lacul Tei si Lacul IOR.