Muncitorii lucreaza deocamdata la cele noua statii. Una este aproape gata, asteaptand o demonstratie de forta din partea masinariilor care trebuie sa sape tunelele dintre ele. Statia are o adancime de 20 metri. Dupa ce au betonat totul, muncitorii le-au coborat pe Filofteia si pe Parascheva, cele doua masini de forat, in subteran. Aceste utilaje vor sapa cea mai noua magistrala de metrou din capitala. Apoi masinile vor tapeta peretii galeriei cu placi din beton.

"Cartitele", asa cum au fost botezate de muncitori cele doua masini, vor prinde viata doar dupa ce vor fi conectate la reteaua de apa si electricitate. "Cartitele" semiautomate sunt manevrate de un operator din fata unui panou de control aflat in coada utilajului, la 30 metri distanta.

Seful proiectului Magistralei 5, Mario Masci, are la activ 50 kilometri de metrou in Varsovia si Roma.

Daca totul merge conform planului, in 2015 vom ajunge cu metroul pana in Drumul Taberei.