Pentru primul lot au depus oferte sapte asocieri, respectiv Azvi-Puentes-Straco-Grusamar-Specialist Consulting-Incitec, Tirrena Scavi-Condotte-Cossi, Doprastav-CCCF Timisoara, Romstrade-MonteAdriano-Donrep Construct, OHL-Labra-Copisa, Astaldi-Euroconstruct-AstalRom si Strabag Romania-Confort.

Primul tronson are o lungime de 22,2 kilometri, iar lucrarile sunt estimate la 486,94 milioane lei, fara TVA, se arata intr-un comunicat al Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR).

Pentru al doilea lot au depus oferte sapte consortii (Impresa Pizzarotti-Impregilo-Pomponio, UMB-Tehnostrade-Carena, Porr-Hidroconstructia, Vega-Selina-Consitrans, Aprivia-Soares da Costa, Delta ACM-Azvirt, si Viarom-Vectra-Betacops) si o companie - Alpine.

Constructia celui de-al doilea segment, in lungime de 16 kilometri, este estimata la 506,66 milioane lei, fara TVA.

In alegerea ofertei castigatoare se va tine cont de propunerea tehnica (70%) si de pret (30%).

Proiectul face parte din coridorul IV paneuropean, care incepe in Germania la Nurenberg si se continua pe ruta Praga-Viena-Bratislava-Budapesta. In Romania, traseul trece prin Nadlac, Arad, Deva, Orastie, Sibiu, Bucuresti, Fetesti si Constanta.