Totodată, pe parcursul anului 2019, compania și-a reînnoit flota cu 13 aeronave și a adăugat 6 noi destinații în portofoliul său.

KLM operează în prezent 2 zboruri cu plecare din București spre Amsterdam la programul de iarnă și 3 zboruri la programul de vară. Acestora se mai adaugă zborurile operate în parteneriat cu Tarom, membru a aceleiași alianțe aeriene.

Aproximativ 75% - 80% dintre pasagerii români călătoresc spre destinații intercontinentale, dintre care cele mai cerute sunt America și Asia, cu prețuri începând de la 500 euro.

În 2019 KLM a transportat 35 milioane de pasageri operând zboruri către 171 destinații prin hub-ul de la Amsterdam-Schiphol, al 6-lea cel mai mare din lume în ceea ce privește traficul internațional, și aproximativ 9,2 milioane de pasageri Transavia, companie low-cost deținută în totalitate de către KLM.

Citește și: Cea mai veche companie aeriană din lume a împlinit 100 de ani. Primul zbor intercontinental a durat 55 de zile. Azi, zboară cu combustibil din ulei reciclat și îl are pilot pe însuși regele țării

Costa Rica și Bangalore (India) au fost adăugate în portofoliul KLM în iarna lui 2019, în total anul trecut rețeaua KLM fiind extinsă cu 6 rute, la cele 2 menționate anterior adaugându-se Boston, Las Vegas, Varșovia și Napoli. În plus, au fost transportate și 600.000 tone de mărfuri, dintre care 57.000 de tone au fost reprezentate de flori, Olanda fiind adesea sinonimă cu florile, în special cu lalelele.

Flota companiei este formată din 172 aeronave, dintre care 17 Boeing 787 si 29 Boeing 777. Patru dintre aeronave sunt 787-10 Dreamliner, acesta fiind un avion de pasageri ultramodern bimotor de mare capacitate, cu două culoare și primul avion de pasageri construit îndeosebi din materiale compozite (80% când ne raportăm după volum și 50% la masă), asigurând economie mai mare de combustibil, de până la 30%, și costuri mai reduse de întreținere.

Totodată, noua versiune 787-10 are autonomie extinsă, fiind un model ideal pentru cursele lungi, zgomotul este redus cu până la 60%, presiunea resimțită în cabină este mai apropiată cu 600 metri de cea de pe sol și umiditatea mai crescută față de modelele tradiționale, oferind un grad de confort extins milioanelor de pasageri. Aceste noi avioane au toate denumiri de flori, “Ghiocel” fiind cea de-a patra aeronavă Dreamliner 787-10 care s-a alăturat flotei KLM.

Timp de 100 de ani, KLM a fost un pionier în industria aeriană și este cea mai veche companie aeriana care continuă să opereze sub numele său original.

În afara de KLM, Grupul KLM include și KLM Cityhopper, Transavia și Martinair. Rețeaua KLM conectează Tarile de Jos cu toate regiunile economice cheie ale lumii și este un motor puternic care conduce economia Olandei.