Operatorul va cumpara aeronave 737-800, precum si modelele imbunatatite Max, iar aparatele vor fi livrate intre 2016-2020. 

China Eastern va beneficia de un discount fata de preturile oficiale. Compania va revinde totodata Boeing 15 avioane mai vechi 737-300 si cinci aparate 757. 

Operatorii chinezi comanda noi avioane Boeing si Airbus pe masura ce dezvoltarea economiei permite unui numar tot mai mare de oameni sa foloseasca transporturile aeriene. 

Numarul companiilor aeriene chineze care vor avea flote de cate 100 de avioane se va dubla pana la sfarsitul deceniului, potrivit CAPA Centre for Aviation. 

Boeing nu exclude posibilitatea construirii in China a unei linii de asamblare pentru avioane cu o singura punte, in viitor. Compania anticipeaza ca in China va fi nevoie de 5.580 de avioane noi, in valoare de 780 de miliarde de dolari, pana in 2032.  Boeing a livrat anul trecut un numar record de 143 de aeronave in China si anticipeaza un nivel similar in 2014. 

Airbus, care detine o linie de asamblare la Tianjin, China, anticipeaza ca aceasta tara va devansa Statele Unite ca cea mai mare piata pentru avioane, pana in 2032.