Pentru atribuirea contractului, criteriul va fi pretul cel mai scazut. 

Lotul 1: sector Comarnic - Predeal, km 111+300 - km 115+300, valoarea estimata a contractului este de 166,86 milioane de lei, fara TVA, si include si suma de 7,77 milioane de lei, fara TVA, reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute in cuantum de 5% (din valoarea estimata fara organizarea de santier). 

"Autoritatea contractanta opteaza pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari si/sau servicii similare in conformitate cu prevederile art. 122 lit. j din OUG nr. 34/2006 de la ofertantul a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul prezentei proceduri de achizitie publica in cuantum de 20%, respectiv 33.371.182 lei, fara TVA. Valoarea estimata totala (incluzand si achizitionarea ulterioara de noi lucrari si/sau servicii similare): 200.227.091 lei fara TVA", anunta CNADNR. 

Lotul 2: sector Predeal - Cristian, km 162+300 - km 168+600 si Drum de Legatura, valoarea estimata a contractului este de 149,84 milioane de lei fara TVA si include si suma de 7,004 milioane de lei, fara TVA, reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute in cuantum de 5% (din valoarea estimata fara organizarea de santier). 

"Autoritatea contractanta opteaza pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari si/sau servicii similare in conformitate cu prevederile art. 122 lit. j din OUG nr. 34/2006 de la ofertantul a carui oferta va fi declarata castigatoare in cadrul prezentei proceduri de achizitie publica in cuantum de 20%, respectiv: 29.967.441 lei, fara TVA. Valoarea estimata totala (incluzand si achizitionarea ulterioara de noi lucrari si/sau servicii similare): 179.804.645 lei, fara TVA", potrivit CNADNR. 

Lucrarile trebuie finalizate in 72 de luni de la data atribuirii contractului. Acesta nu se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare. 

Termenul limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 2 septembrie 2015, la ora 11.00, iar ofertele vor fi deschise la ora 13.00. 

CNADNR a anuntat in iunie ca renunta la atribuirea contractului de concesiune pentru Autostrada Comarnic - Brasov catre asocierea Vinci-Strabag-Aktor, pentru ca ofertantul nu a gasit fondurile necesare, iar finantarea de la bugetul de stat ar fi afectat pozitia bugetara a Romaniei. 

Tronsonul de autostrada Comarnic - Brasov este impartit in 5 sectoare. Sectoarele 1 si 5 (dinspre Comarnic, respectiv dinspre Brasov, cu o lungime totala de aproximativ 10 kilometri, la care se adauga si drumuri de legatura) vor fi scoase la licitatie, cu finantare de la bugetul de stat. 

"Pentru sectoarele 2, 3 si 4, care reprezinta partea cea mai dificila a proiectului, va fi scoasa la licitatie actualizarea studiilor geotehnice, cu finantare de la bugetul de stat. In paralel, pentru fluidizarea traficului pe DN1, sunt in lucru Studiile de Fezabilitate referitoare la variantele de ocolire Comarnic si Busteni. Dupa finalizarea studiilor, vor fi scoase la licitatie lucrarile de constructie, cu finantare de la bugetul de stat. Tot pentru fluidizarea traficului, la iesirea din Sinaia spre Brasov, este proiectat si urmeaza sa fie realizat un sens giratoriu. De asemenea, se vor finaliza studiile de fezabilitate privind Varianta de Ocolire Campina, modernizarea drumului existent pe Valea Doftanei (DJ 102I) si a drumului forestier pana in Sacele, astfel incat, in 2016 sa inceapa lucrarile pentru a avea un drum national modern intre Campina si Sacele", se mai arata in comunicatul CNADNR. 

Lungimea totala a sectorului de autostrada Comarnic - Brasov este de 58 de km, iar valoarea estimata pentru aceasta interventie este de 997 milioane de euro fara TVA, respectiv 1,237 miliarde de euro cu TVA