Contractul este finantat de la bugetul de stat si vizeaza serviciile de consultanta pentru supervizarea lucrarilor de proiectare si executie a tronsonului, intre kilometrii 33 si 43, informeaza Mediafax.

Durata contractului este de 84 de luni, din care 24 luni reprezinta perioada de executie a lucrarilor, care se poate modifica in functie de durata constructiei, si 60 de luni reprezinta garantia.

In alegerea ofertei castigatoare, propunerea tehnica a avut o pondere de 80% si cea financiara 20%.

Lucrarile de executie pentru acest tronson, de 26,86 milioane de euro, au fost atribuite consortiului format din firmele Euroconstruct Trading '98, controlat de omul de afaceri Dan Besciu, si Romstrade, detinuta de Nelu Iordache. Termenul de finalizare anuntat initial a fost primul trimestru 2011, pentru ca apoi acesta sa fie prelungit pana in 2012.

 Daca partea de sud a lucrarilor de modernicare au termene de finalizare pana in 2012, tronsonul de nord ar trebui sa fie la in doua luni, adica in lunile mai si iunie ale acestui an.

 Totodata, Bucurestiul va avea si o autostrada la centura. Autostrada de Centura a Municipiului Bucuresti va avea o lungime totala de 100,9 km, fiind impartita in doua tronsoane: Autostrada de Centura Nord a Municipiului Bucuresti (52,9 km) si Autostrada de Centura Sud a Municipiului Bucuresti (48 km).

Aceasta va inconjura soseaua de centura a Capitalei si se va intersecta cu drumurile nationale: DN1, DN2, DN3, DN4 etc.

 Autostrada de Centura a Municipiului Bucuresti face parte din Strategia de Dezvoltare si se incadreaza in Planul de Amenajare a Teritoriului National – Sectiunea Retele de Transport, aprobat prin Legea 363/2006.