La mijlocul saptamanii, Anca Boagiu, ministrul Transporturilor, a anuntat ca se va putea circula pe autostrada Bucuresti-Constanta (A2) de la un capat la altul, doar ca pe portiunea Cernavoda-Medgidia nu se va merge pe autostrada, ci pe variante ocolitoare.

Motivul este ca firma franceza Colas refuza sa lucreze pe un tronson de 19 kilometri, dupa cum sustine Boagiu. Colas a castigat licitatia in 2008. Autostrada Soarelui, de 225 km, ar putea fi astfel finalizata in aceasta vara doar in proportie de 90%, fara tronsonul de 20 km dintre Cernavoda si Medgidia.

"Exista o problema cu una dintre companii, care practic refuza sa lucreze (...) si probabil vom ajunge la solutia extrema, aceea a rezilierii contractului. Vom relansa licitatia daca, si cred ca aceasta va fi solutia, va fi reziliat contractul. Nu putem face curte cuiva care nu vrea sa munceasca in Romania", a declarat ministrul.

Dupa doar o zi, Boagiu a revenit si a precizat si motivul pentru care Colas nu vrea sa mai lucreze pe A2: francezii vor mai multi bani pentru ca au stat degeaba pana acum.

Citeste continuarea in Gandul!