DIn fericire, acesta a fost singurul incident provocat de mutarea companiilor low-cost pe Otopeni. Pasagerii se tem insa ca se va repeta situatia din 2008, cand aerogara din Baneasa s-a inchis pentru reparatii.

Intr-o singura zi, aeroportul va fi tranzitat de 20.000 de pasageri.

Zilnic de pe aeroportul "Henri Coanda" din Otopeni decoleaza peste 100 de avioane. Lor li se vor adauga cele 35 de aeronave care vin din Baneasa. Ca sa nu se aglomereze, dar, in mod special ca sa nu plateasca foarte mult pentru serviciile aeroportuare, companiile low cost au decis sa zboare mai mult noaptea. Totusi, multe zboruri low-cost vor fi mai scumpe cu 5%.

"Ne-am luat masurile pentru a asigura aceasta crestere de capacitate si daca nu vor aparea intarzieri, care nu sunt generate de catre aeroport, nu vom avea si mai multi pasageri care sa stationeze"
, sustine Valentin Iordache, purtatorul de cuvant al Companiei Aeroporturi din Bucuresti.

In plus, de astazi, pasagerii pot veni la aeroport cu trenul. Dupa cateva luni de pauza, garnitura s-a pus din nou in miscare, de la gara de nord spre Otopeni.

Primul avion al companiilor low-cost va ateriza pe Otopeni duminica noaptea, la ora 02:50. Aeroportul Baneasa va ramane deschis zborurilor VIP, celor de cautare si salvare.