De asemenea, GFR se afla pe lista scurta pentru privatizarea companiei BDZ Cargo din Bulgaria. 

"Legat de privatizarea din Bulgaria, aceasta ar putea fi un succes romanesc. Poate singurul succes de aceasta anvergura. Pe 26 aprilie chiar o sa depunem documentele. De asemenea, a inceput si o privatizare in Romania, vorbim aici de CFR Marfa. Noi am cumparat caietul de sarcini si sunt sanse sa depunem oferta si pentru cumpararea acestei societati. Ceea ce ar insemna ca grupul nostru va ajunge la 25.000 de angajati", a declarat vineri Gruia Stoica. 

Grupul Grampet si CFR Marfa au fiecare aproximativ 9.000 de angajati. 

In februarie, GFR a anuntat ca a indeplinit cerintele de calificare si a intrat pe lista scurta pentru privatizarea diviziei de marfa a BDZ. Pretul minim de vanzare a companiei bulgare este de 51 milioane euro. 

In ceea ce priveste CFR Marfa, Ministerul Transporturilor a scos la vanzare 51% din actiunile companiei, licitatia urmand sa porneasca de la un pret de 798,05 milioane lei (180 milioane de euro), iar castigatorul sa fie stabilit la jumatatea lunii iunie.  Procedura va avea trei etape - precalificare, negociere pe baza de oferte preliminare si neangajante, respectiv licitatie cu oferta in plic. 

Ministrului Transporturilor, Relu Fenechiu, a anuntat marti Guvernul ca 12 companii "foarte puternice din Europa" sunt interesate de privatizarea CFR Marfa.

Privatizarea CFR Marfa este unul din angajamentele asumate de Guvern prin acordul cu FMI.  CFR Marfa este cel mai mare operator de transport feroviar, urmat in topul companiilor de profil de GFR.