Primarul Capitalei a dat startul lucrarilor la cel de-al doilea pod suspendat din Bucuresti care va traversa raul Dambovita.

Vobim despre o constructie complexa care va avea o lungime de 250 de metri si o latime de 13 si care se va uni apoi cu o sosea directa pe linga lacul Morii catre autostrada Bucuresti-Pitesti.

"Podul nu face altceva decat sa fluidizeze fluxul principal care vine din centru si se indreapta catre cartierul Militari. In felul asta scurteaza din timp si din nervii oamenilor care conduc", spune Sorin Oprescu.

Podul se va lega de un drum care va scurta iesirea din oras de la 45 de minute - cite se pierd acum prin Splaiul Independentei, Militari, si Iuliu Maniu - la un sfert de ora. Iesirea pe autostrada va fi la kilometrul 13 catre Pitesti.

Daca se aproba puzurile, se fac exproprierile, in 30 de luni suntem gata!”, spune Lucian Albinescu, director ethnic.
Proiectul suna bine ... numai sa nu ramina doar pe hirtie spun oamenii care imabtrinesc mergind pe linia lui 41.

Valoarea proiectului se ridica la 580 milioane lei. Constructia se va face in trei etape. Intial podul, care va avea 2 benzi, apoi drumul de legatura pana in soseaua de centura si in final intrarea pe Autostrada Bucuresti-Pitesti. Sa vedem insa si cit va dura toata povestea.