Chiar muncitorii care lucreaza la autostrada recunosc ca nici macar agentii de paza nu reusesc sa opreasca furturile. Insa, din birourile Companiei de Drumuri, lucrurile se vad cu totul altfel, in comparatie cu situatia de la fata locului.

Bucata de autostrada masoara aproape 30 de kilometri. Constructorul, o firma italiana, a terminat lucrarile, insa, din pacate, soseaua nu poate fi folosita.

In lipsa unor cai de acces, singurii care circula pe aici sunt muncitorii si angajatii de la firma de paza. Si hotii, desigur, care au inceput sa fure tot ce le cade in mana, de parca ar fi la un concurs de viteza si indemanare.

Portiunea de autostrada care a fost deja finalizata ar trebui sa faca parte din lotul 2 al autostrazii Timisoara-Lugoj. Acum insa face legatura intre materialele furate de pe ea si localitatile vecine.

Valoarea contractului pentru autostrada Lugoj-Deva este de peste 681 de milioane de lei. Peste trei sferturi din bani provin din fonduri europene. Conducerea Companiei Nationale de Drumuri a declarat pentru stirile PRO TV ca: “Stadiul fizic al Autostrazii este de 98,56%. Dupa finalizarea lucrarilor, traficul rutier va putea fi deschis. In ceea ce priveste furtul de materiale de constructie, precizam ca pana la aceasta data CNADNR nu a primit sesizari referitoare la acest fapt.”