1. Lumina difuza are scopul de a pregati pasagerii pentru evacuare, nu pentru somn

"Cand un avion aterizeaza in timpul noptii, insotitorii de zbor diminueaza intensitatea luminii in caz ca este nevoie sa evacueze pasagerii la aterizare... Ochiii sunt deja adaptati la intuneric, astfel ca poti vedea mai bine odata ce ajungi in exteriorul avionului." - @bonestamp

2. Toaleta se poate descuia din exterior

"Oricine e in stare sa descuie o toaleta de avion din exterior. De obicei exista un mecanism de lacat ascuns in spatele placutei de pe usa care interzice fumatul." - @threeway

3. Aerul pe care il respira pasagerii este de la motor

"Aerul pe care il respiri in avion este de fapt aer comprimat de la motor. O mare portiune (25-50%) ajunge in cabina pilotului, iar restul este pentru pasageri. Aerul iese din avion printr-o gaura mica din spatele fuselajului" - @virgadays

4. Pilotul te poate aresta in mijlocul zborului

"Pilotul are o autoritate aproape nelimitata cand usile aeronavei sunt inchise. Poate sa aresteze persoane, sa scrie amenzi si chiar sa accepte testamentul unui pasager pe moarte" - @virgadays

5. Pilotii adorm in timpul zborului

"Intre 43 si 54 la suta dintre piloti chestionati in Marea Britanie, Norvegia si Suedia au recunoscut ca au adormit in timp ce pilotau un avion cu pasageri".

Potrivit unui sondaj realizat de Asociatia britanica a pilotilor Balpa, citat de BBC News, 56% dintre acestia recunosc ca adorm in timpul zborului, cand avionul este pe pilot automat. Totodata, 29% dintre piloti au spus ca atunci cand s-au trezit, celalat pilot dormea de asemenea.

6. Unii pasageri fura vestele de salvare

"Unele persoane iau aceste veste de salvare, aflate dedesubtul scaunelor sau intre ele, drept amintire. Este o ofensa meschina ce poate fi sanctionata, iar in timp ce companiile aeriene verifica fiecare scaun la inceputul fiecarei zilei, un avion poate face mai multe calatorii intr-o zi, timp in care un pasager poate fura o vesta de salvare. Asa am inteles ca e o idee buna sa verifici daca vesta este intr-adevar acolo" - George Hobica, expert in linii aeriene

7.  Exista manere speciale in caz ca insotitorii de zbor cad din avion

"Data viitoare cand te urci intr-un avion, ia seama manerelor de langa usa, chiar in interiorul avionului (...) In cazul unei evacuari de urgenta, cand insotitorii de zbor manevreaza usa de iesire, pasagerii, in graba lor panicata de a iesi, au tendinta de a-i impinge pe acestia din drum. Manerele sunt acolo ca sa fie sigur ca insotitorii de zbor raman in avion daca este necesar" - George Hobica

8. Mastile de oxigen iti asigura aer doar 15 minute

"Daca mastile de oxigen coboara, ai la dispozitie doar aproximativ 15 minute de oxigen din punctul in care le-ai scos. Totusi, e mai mult decat suficient pentru ca pilotul sa duca aeronava la o altitudine mai mica, unde poti respira normal" - @jezalenko

9. Pilotii primesc mese diferite in caz ca una dintre acestea le face rau

"Doi piloti primesc mese diferite si nu le pot imparti. Acest lucru se face in caz de toxiinfectie alimentara" - @Wrestlingisgood

10. Insotitorii de zbor nu urmeaza, cel mai probabil, regulile privind folosirea telefoanelor mobile

"Sora mea este insotitoare de zbor, dupa ce le spune tuturor sa opreasca toate electronicele se duce in spatele avionului, scoate telefonul mobil si incepe sa scrie mesaje" - @dora_de_destroya