Tronsonul de la Medgidia la Constanta este, probabil, primul care se termina la timp. Constructorul a promis ca face doua benzi pana in august si pe celelalte doua pana astazi.

Toate tirurile care traversau orasul Constanta ca sa intre in port vor fi obligate de maine sa foloseasca centura Constantei, care are regim de autostrada si care ajunge direct la Agigea. Centura incepe la cateva sute de metri de intrarea in Constanta, iar pana la Agigea sunt 12 kilometri.

Ca sa ajungem de la Bucuresti la mare pe autostrada mai avem nevoie de portiunea dintre Cernavoda si Medgidia. Au inceput lucrarile, dar vor dura pana in 2013.

Mult mai repede de atat ar trebui sa isi incheie socotelile cu Romania americanii de la Bechtel. Potrivit contractului modificat recent, mai au de lucru doar pe portiunile abandonate chiar de ei. Adica 5%, intre Campia Turzii-Gilau, si inca 40%, intre Suplacu de Barcau si Bors.

Cat despre taxa de autostrada, vestile sunt doua. Cea proasta este ca intra sigur in vigoare. Cea buna ca prin 2013, cand ar trebui sa fie gata toata autostrada de la Constanta la Nadlac.

Duminica, la "Romania, te iubesc!": De ce nu avem autostrazi, desi am cheltuit miliarde de euro pe infrastructura? VIDEO